Hjelp og support
Hva kan vi hjelpe deg med?
På denne siden finner du svar på ofte stilte spørsmål. Om du ikke finner svar på ditt spørsmål kan du kontakte din bedriftsnett-leverandør direkte lengst ned på siden.
FAQ
Jeg får ikke opp nummeroppslag og varsler
For å sjekke at du har korrekte app-innstillinger kan du gå til «Aktiviteter» og velg fanen «Historikk», her finner du oppgaven «Ferdigstill dine innstillinger». Ved å gjennomgå stegene i oppgaven får du verifisert om du har korrekte anrops- og varselinnstillinger.
Hvordan lager jeg et notat eller en oppgave knyttet til en samtale?
Android
Klikk på «Notat» i varselet, skriv en kommentar og klikk «Lagre». Notatet knyttes til samtalen og er synlig knyttet til samtalen i aktivitetslisten og på respektivt kundekort. For å lage oppgave i tillegg til notat så huker du av for «Opprett oppgave» og «Lagre». Oppgave legger seg i oppgavelisten med en påminnelse 1 time frem i tid.
iPhone
Trykk og hold på varsel for å få frem meny (longpress). Klikk på «Notat» i menyen, skriv en kommentar og klikk «Lagre». Notatet knyttes til samtalen og er synlig knyttet til samtalen i aktivitetslisten og på respektivt kundekort. For å lage oppgave i tillegg til notat så huker du av for «Opprett oppgave» og «Lagre». Oppgave legger seg i oppgavelisten med en påminnelse 1 time frem i tid.
Hvordan oppretter jeg en ny kunde?
Android
Ny kunde kan registreres direkte fra varselet du får etter endt samtale. Klikk på «Kundesamtale» og informasjon fra offentlige telefonregistre blir automatisk presentert; Nummer, Navn og Adresse. Godkjenn at all samtalehistorikk med dette nummeret autologges og klikk «Lagre». Du vil så få en visning av det nyopprettede kundekortet med samtalehistorikk.
Ny kunde kan også registreres ved å gå til «Kunder» i bunnmenyen og klikke på «Pluss-menyen (+)» øverst til høyre. Du kan da velge om du skal opprette en «Personkunde» eller «Bedriftskunde».
iPhone
Ny kunde kan registreres direkte fra varselet du får etter endt samtale. Trykk og hold på varselet (longpress) for å få frem meny. Klikk på «Kundesamtale» og informasjon fra offentlige telefonregistre blir automatisk presentert; Nummer, Navn og Adresse. Godkjenn at all samtalehistorikk med dette nummeret autologges og klikk «Lagre». Du vil så få en visning av det nyopprettede kundekortet med samtalehistorikk.
Ny kunde kan også registreres ved å gå til «Kunder» i bunnmenyen og klikke på «Pluss-menyen (+)» øverst til høyre. Du kan da velge om du skal opprette en «Personkunde» eller «Bedriftskunde».
Hvordan oppretter jeg en gruppechat?
For å opprette en gruppechat går du til «Meldinger» på bunnmenyen og klikker på «Pluss-menyen (+)» oppe til høyre og velger «Ny gruppe». Gi så navn på gruppen og velg deltagere fra «Mine kollegaer» eller «Alle Youtello-brukere».
Søk på navn om du skal finne deltagere i egen organisasjon, søk på mobilnummer om du skal søke på deltagere i andre Youtello-organisasjoner grunnet personvern.
Rikt nummeroppslag med automatisk Google søk av innringer
Automatisk oppslag med viktig kundeinfo før du svarer
Påminnelse om oppfølging etter hver kundesamtale
Unik "Husk å ringe tilbake"-funksjon
Smart oppgavehåndtering
Enkel registrering av kunder og kundeaktiviteter på kundekort
Internt meldingssystem med gruppechat
%
Support
Klikk på logoen til din bedriftsnett-leverandør for direkte support henvendelser. Om du har generelle spørsmål om Youtello, eller innspill til ønsket funksjonalitet i appen, kan du kontakte oss her.